با شیوع ویروس کرونا و اجباری شدن ضرورت استفاده از ماسک، در کارگاه برش لیزری سایبانکار، یکی از بیشترین سفارشات انجام برش ماسک پارچه ای با استفاده از دستگاه لیزر بود.

دستگاه لیزر یکی از وسایل برش پارچه به صورت دقیق و بسیار سریع است. هر طرح و الگویی از ماسک که داشته باشید بصورت دقیق  و خیلی سریع تر از قیچی برش خواهد خورد؛

برش-لیزری-ماسک-پارچه‌ای

البته دستگاه مخصوص برش ماسک نیز وجود دارد، اما دستگاه برش لیزر قابلیت برش ماسک پارچه ای با هر نوع جنسی و در سایز های مختلف را دارد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این مدل برش نوشته ایم:

برش لیزری پارچه

برش لیزری فناوری است که از نور با سرعت و دقت زیاد قابلیت آن را دارد که پارچه را برش زند. این مدل برش بسیار دقیق است و اشتباهی در برش سایزها وجود ندارد. دستگاه‌ میتواند همزمان چند لایه پارچه روی هم را برش دهد، بعلاوه اینکه طرح های بسیار پیچیده و ریز را بر روی پارچه برش داد. دستگاه برش لیزر قابلیت برش انواع پارچه ها مانند پارچه کتان، پارچه جیر، پارچه حریر، پارچه دانتل، پارچه شانتون، پارچه جین، پارچه نخی، پارچه چرم، پارچه تریکو، پارچه پشمی، و … را دارد.

برش ماسک پارچه‌ای (الگوی ماسک بدون کش)

معمولا مدل های ماسک پارچه ای موجود در بازار به صورت یک تکه یا از وسط دوخت دار و معمولا دارای الگوی ماسک بدون کش هستند.

اگر طرح خاصی برای برش لیزری ماسک پارچه ای دارید برای ما بفرستید، در غیر اینصورت از طرح های آماده ی موجود برای تولید ماسک پارچه ای میتوان استفاده کرد؛

جهت ارتباط با ما از طریق روش های زیر تماس برقرار کنید: