برش لیزری غیر فلزات متناسب برای متریال هایی است که برخلاف فلزات از بافت نرم تری تشکیل شده اند(مانند چوب و طلق). دستگاه برش لیزر غیرفلزات با لیزری که توان برش آهن، شیشه، سنگ و مواد سخت را دارد متفاوت است و میتوان در شهرهای کوچک و محله ها، کارگاه هایی که خدمات برش لیزری روی غیرفلزات را انجام میدهند را به آسانی یافت.

کارگاه ما نیز با تجهیزات جدید و دستگاه لیزر متناسب برای برش غیرفلزات در منطقه شمال تهران (تجریش) آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران است. در ادامه با برخی از فعالیت های ما بیشتر آشنا میشوید؛

برش-لیزری-غیرفلزات

انواع غیرفلزات مناسب برای برش لیزری

برش لیزری پارچه (لیزر پارچه)

برش لیزری پارچه به منظور بریدن طرح های ظریف و اشکال مختلف با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود؛ به علت سرعت بالایی که برش پارچه دارد، انجام اینکار با دستگاه لیزر هم از نظر صرفه جویی در وقت و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

مثلا برای ایجاد طرح های خاص روی لباس، برش و حکاکی روی کیف ها، تولید انواع روسری و پرده طرح دار و… از جمله کاربرد این نوع خدمات است.

برش لیزری نمد

برش لیزری نمد به هنرمندانی که دست سازه های نمدی تولید میکنند کمک میکند تا در زمان کمتری تعداد طرح های بیشتری نسبت به قیچی با دست برش دهند و ظرافت دقیق تری در اشکال و مدل های مختلف داشته باشند؛

نمد که نوعی پارچه ضخیم پشمی هست، در صنایع دستی و عروسک بافی ایران کاربرد زیادی دارد مانند ساخت عروسک و جاسوییچی نمدی، ساخت گل های تزیینی، استند اسم، طراحی کلاه، لباس و کفش نمدی فانتزی، جامدادی نمدی و همینطو سایر تزیینات که با نمد برش خورده و تولید می شوند.

برش لیزر چوب

انواع چوب و MDF (ام دی اف) با ضخامت حداکثر 3میلیمتر را میتوان با دقت بسیار بالا و در طرح های متفاوت با دستگاه لیزر برش داد؛

برش لیزری چوب کاربرد گسترده ای در دکوراسیون ،بسته بندی ،ساخت انواع محصولات مانند جعبه های کادویی، قاب، ماکت، تندیس و…. دارد.

برش لیزری طلق پلکسی گلاس

طلق ها و مدل های پلکسی گلاس از قطر یک میل تا بیش از یک سانت ضخامت دارد که می توان به آسانی با دستگاه لیزر آن را برش داد.

این در حالی ست که با روش دستی فقط میتوان خطوط صاف را روی طلق ها برش داد.

به طور مثال انواع تندیس ها و استند های نمایشگاهی، ماکت های خاص شیشه ای، سقف کاذب های طرح دار و سایر وسایل دکوری را میتوان با این روش میتواند از طلق های شفاف یا رنگی ساخته شوند.

برش لیزری ماکت، مقوا، کاغذ

برش لیزری کاغذ و مقوا نسبت به سایر روش ها (برش دستی با قیچی یا تیغ – برش با قالب های مخصوص) بسیار سریعتر و مقرون بصرفه تر است.

به طور مثال ساخت انواع ماکت های معماری و دانشجویی، ساخت کلیشه و یا شابلون، ساخت انواع کارت تبریک مانند کارت عروسی، طراحی انواع جعبه کادویی و بسته بندی و… همه از مواردی هستند که با استفاده از خدمات برش لیزری میتواند صورت بگیرد.

استعلام قیمت خدمات برش‌لیزری غیرفلزات

ما در کارگاه برش لیزری سایبانکار انواع متریال ها مانند طلق، ام دی اف، مقوا و… را موجود داریم و فقط کافی است که طرح خود را برای ما بفرستید تا آن را اجرا کنیم.

برای استعلام قیمت خدمات برش لیزری غیرفلزات، از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید: