برش لیزری پارچه به منظور بریدن طرح های ظریف و اشکال مختلف با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود؛

انواع پارچه (از جمله حریر، جیر، کتان، کرپ، فوتر، کنف، نمدی و…) یکی از متریال هایی ست که مشتریان برای برش لیزری آن را نزد ما می آورند؛

اکثر خیاط ها و طراحان لباس از جمله طراحان کار های مزونی و مجلسی که نیاز به برش دقیق اشکال مختلف (مانند پروانه، قلب، دایره و…) دارند، پارچه و یک طرح کلی از برش مورد نظر خود را به ما میدهند تا با استفاده از دستگاه لیزر پارچه، به طور دقیق تعداد زیادی از طرح ها را به سرعت برش دهیم.

برش-لیزری-پارچه

تقریبا می توان گفت تمام پارچه ها را می توان با دستگاه لیزر برش داد، مگر پارچه هایی که جنس پلی استر آن ها زیاد باشد و لیزر آن ها را بسوزاند.

لازم بذکر است پارچه هایی که از پنبه خالص نیز باشند، پس از برش لیزری احتمال ریش ریش شدن را دارند؛

به علت سرعت بالایی که برش پارچه دارد، انجام اینکار با دستگاه لیزر هم از نظر صرفه جویی در وقت و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه است (شما میتوانید با قیمت حدود بیست یا سی تومن بیش از ده ها طرح و شکل مختلف را در عرض چند دقیقه روی پارچه برش دهید!!)

برای اطلاع دقیق از خدمات برش لیزری، روی دکمه زیر کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید:

 

خدمات لیزر پارچه در تهران

دستگاه برش لیزری در صنایع مرتبط با نساجی کاربرد زیادی دارد. ظرافت برش لیزری در تولید لباس ها و محصولات پارچه‌ای بسیار است که این ظرافت برش، دست طراحان لباس را برای طراحی های ظریف، شلوغ و پيچيده باز می گذارد.

برش لیزری فناوری است که از نور با سرعت و دقت زیاد قابلیت آن را دارد که پارچه را برش زند. این مدل برش بسیار دقیق است و اشتباهی در برش سایزها وجود ندارد.

دستگاه‌ میتواند همزمان چند لایه پارچه روی هم را برش دهد، بعلاوه اینکه طرح های بسیار پیچیده و ریز را بر روی پارچه برش داد.

دستگاه برش لیزر قابلیت برش انواع پارچه ها مانند پارچه کتان، پارچه جیر، پارچه حریر، پارچه دانتل، پارچه شانتون، پارچه جین، پارچه نخی، پارچه چرم، پارچه تریکو، پارچه پشمی، و … را دارد.

میتوان گفت که اکثریت پارچه ها در دستگاه برش لیزری پارچه، به جز پارچه های وینیل قابل بریدن هستند. قابلیت ظریف کاری لیزر میتواند ریزترین جزییات طراحی ها را روی پارچه برش دهد؛

لیزر پارچه موارد استفاده گوناگونی دارند، از جمله:

  • برش انواع پرده، كفش، كيف، انواع البسه چرمی
  • برش لیزری شال و روسری
  • برش لیزر پارچه رومیزی
  •  برش انواع لباس مانند مانتو، بارانی، پالتو، کاپشن، پیراهن زنانه و مردانه، کروات، کت و شلوار

مزایای برش دادن پارچه با دستگاه لیزر

برش های منحنی و هندسی با استفاده از برش لیزر به راحتی برش داده می شود. این مدل برش، کمترین مقدار پرت و دورریز پارچه را دارد، زیرا با طراحی و چیدمان دقیق میتوان از تمام نقاط پارچه استفاده مفید کرد.

با توجه به گران قیمت بودن دستگاه برش لیزری پارچه، تولیدی های لباس، خیاطی ها، مزون دار ها و… میتوانند از خدمات کارگاه برش لیزری ما با قیمت بسیار مناسب و به صرفه استفاده کنند. با توجه به مزایای گفته شده، شاهد هستیم که اکثر تولیدکنندگان لباس و مانتوهای مجلسی از خدمات برش لیزری پارچه استفاده میکنند. سرعت بالای برش لیزر باعث تسریع در زمان کار و سفارشات است که این موضوع دلیل اصلی استفاده از خدمات برش لیزری به جای برش های دستی و با قیچی پارچه است.