یکی از خدماتی که در کارگاه برش لیزری سایبانکار به انجام میرسد، خدمات برش لیزری کاغذ و مقوا در طرح های مختلف با استفاده از دستگاه لیزر می‌باشد.

برش لیزری کاغذ و مقوا نسبت به سایر روش ها (برش دستی با قیچی یا تیغ – برش با قالب های مخصوص) بسیار سریعتر و مقرون بصرفه تر است.

شاید اگر تعداد کمی کاغذ داشته باشید و طرحی که بخواهید برش دهید یک مستطیل یا مربع ساده باشد(مانند برش پاسپارتو قاب‌های نقاشی) برش دستی ارزان قیمت تر باشد، اما وقتی تعداد زیاد است و یا طرح دارای پیچیدگی هایی‌ست که با تیغ و قیچی قابل برش نیست، دستگاه لیزر گزینه ی مناسبی برای حل مشکل شما میباشد؛

برش-لیزری-کاغذ-مقوا

برش مقوا و کاغذ با دستگاه لیزر

یکی از موارد استفاده پرکاربرد، ماکت سازی و برش لیزری ماکت می باشد که بخاطر جنس خاص مقوا ماکت و همینطور ظرافت قطعات و مقیاس ها با دستگاه لیزر انجام میشود.

سایر کاغذها را نیز برای ساخت شابلون و کلیشه و یا مصارف دیگر میتوان استفاده کرد. اگر قصد برش کاغذ نازک را دارید، میتوان با قراردادن چندلایه کاغذ با یک بار برش تعداد زیادی از کاغذها را در طرح مورد نظر برید، که باعث صرفه جویی در زمان و قیمت خدمات برش لیزری میشود؛

برش لیزری کارتون و کارتن پلاست برای جعبه سازی

جعبه سازی و ساخت کارتن یا باکس معمولا در تیراژ بالا و با دستگاه های مخصوص برش مقوا صورت میگیرد، اما اگر حجم سفارش شما کم باشد استفاده از دستگاه لیزر مناسب کارتون سازی نیز میباشد. برای اینکار سایز مورد نظر و مدل مورد نظر خود را به ما میگویید و ما طراحی انجام شده (نماگسترده) از جعبه ی شما را بر روی انواع کارتون و یا ورق های پلاستیکی مثله کارتن پلاست با دستگاه لیزر برش میدهیم.

سوالات خود را در رابطه با برش لیزری بر روی انواع کاغذ و مقوا ها را همین الان از ما بپرسید!