طلق برای بالکن

 

در خانه های آپارتمانی شهر های بزرگی مانند تهران، فضای کم و یا دلگیر داخل خانه ما را به این فکر می اندازد که از حداقل امکانات نهایت استفاده را ببریم!

به طور مثال همین تراس های کوچک آپارتمان های مان می تواند فضایی دل نشین برای استراحت و یا حتی یک فضای اضافه برای انباری و قرار دادن یخچال باشد…

اما بخاطر بافت های درهم و برهم شهری، مسئله ی همسایه مجاور داشتن و یا دید داشتن بالکن از خیابان باعث شده تا فکر استفاده از تراس فراموش کنیم…

اما مثله تمام مشکلات این مسئله نیز راه حل های ساده ای دارد که می توان به پوشاندن بالکن با حصیر و یا اسفاده از طلق پلاستیکی برای جلوگیری از دید تراس  اشاره کرد.

مزیتی که طلق های پلاستیکی نسبت به پرده یا حصیر دارند، این است که علاوه بر جلوگیری از دید، جلوی ورود سرما و گرما را نیز تا حدود زیادی می گیرند!

البته هر طلقی برای جلوگیری از دید تراس پیشنهاد نمی شود و باید از ورق های فایبرگلاس صاف و یا پلی کربنات استفاده کرد تا مقاومت بیشتری در برابر تابش آفتاب داشته باشند:

» برای مشاهده مدل های طلق ضدآفتاب اینجا کلیک کنید «

نحوه پوشش و نصب طلق جلوی تراس

برای نصب طلق به عنوان پوشش تراس، شما نیاز به یک فریم دارید که ورق های خریداری شده را به آن متصل کنید؛

برای این منظور میتوان از نرده های بالکن استفاده کرد، اما اگر قصد دارید که به طور کامل جلوی تراس را ببندید باید یک چهارچوب فلزی یا چوبی ابتدا درست کنید و سپس طلق را به آن وصل کنید.

ایرانیت یا سایر مدل های طلق به نرده یا چهارچوب شما باید ثابت شوند، برای نصب میتوانید از پیچ، سیم و یا بست های کمربندی پلاستیکی استفاده کنید؛

فروشگاه ما میتواند در تهیه ورق های پلاستیکی مناسب برای پوشش بالکن و تراس به شما خدمت رسانی کند، از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه میتوانید با ما در ارتباط باشید.

خرید ورق پلاستیکی مناسب برای بالکن

جهت راهنمایی بهتر، ابعاد و تصویر بالکن خود را از طریق واتساپ ارسال نمایید تا دقیق تر بتوانیم طلق مناسب را به شما پیشنهاد دهیم و برای نصب راهنمای شما باشیم. (لینک واتساپ)