سفارش ساخت و طراحی انواع پلاک ساختمان مانند شماره واحد آپارتمان، پلاک درب منزل، پلاک شماره پارکینگ و انواع پلاک های طرح استیل؛

جنس پلاک ها طلق مولتی استایل است(طلایی و نقره ای) و با دستگاه لیزر، برش و حکاکی می شوند.

قیمت پلاک ها و شماره های ساخته شده با مولتی استایل، نسبت به استیل فلزی ارزان تر است و برای خرید و استفاده داخل منزل و آپارتمان کاملا مناسبند.

پلاک-ساختمانپلاک-شماره-واحد-آپارتمانپلاک-واحد-منزلساخت-پلاک-ورودی-آپارتمان

پلاک-واحد-آپارتمان

برای سفارش دادن پلاک واحد از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره-آپارتمان

پلاک درب منزل ساختمان و واحد های آپارتمان

معمولا اکثر مجتمع های مسکونی و تجاری دارای نام منحصربفرد خود هستند که در آدرس دهی از آن استفاده می شود، مانند ساختمان معلم یا مجتمع مسکونی آوا!! به عنوان پلاک یا تابلو می‌توان این نام منحصر بفرد را درب ساختمان یا آپارتمان خود نصب کنید. برای ساخت پلاک نام ساختمانی شما اسم آپارتمان را برای ما بفرستید تا بر اساس سایز مورد نظر آن را طراحی و آماده کنیم(معمولا پلاک منزل نیز زیر نام ساختمان نوشته می‌شود)

برای سفارش ساخت میتوانید بصورت حضوری کارگاه ما تشریف بیارید و یا برای سفارش آنلاین از طریق راه های ارتباطی خرید اینترنتی انجام دهید. امکان ارسال به سراسر کشور وجود دارد؛

سوالات متداول

پلاک واحد ساختمان را میتوان با چه جنس و رنگ های سفارش داد؟

محدودیتی وجود ندارد، اما معمولا جنس پلاک واحد مولتی استایل و یا طلق پلکسی گلاس می باشد که رنگبندی‌های بسیار زیادی دارند. اغلب سفارشات پلاک های ساختمانی از رنگ های طلایی، نقره‌ای، مشکی، سفید و… میباشد.

سایز استاندارد شماره واحد آپارتمان چقدر است؟

اندازه و سایزبندی بر اساس سفارش و درب واحد شما متغیر میباشد، بطور میانگین عدد شماره واحد بین 5 تا 10 سانتیمتر است.

سفارش ساخت پلاک درب منزل چقدر زمان میبرد؟

کارگاه ما تلاش میکند که تمام سفارشات (اینترنتی و حضوری) ساخت پلاک درب منزل را یک روزه آماده و ارسال کند؛ برای استعلام قیمت و ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.