جهت معرفی فروشگاه و خدمات مغازه و فروشگاهتان، میتوان اطلاعات کسب و کار خود مانند اسم مغازه، اعداد و شماره تماس ها، لوگو و هر نوشته ی دیگری که در ذهنتان است را به صورت برچسب پشت شیشه و یا روی شیشه مغازه و فروشگاه خود برای تبلیغات بچسبانید.

برچسب-شیشه-مغازه

استیکر یا برچسب روی شیشه مغازه در طرح های متنوعی اجرا میشود، استیکر نوشته ی فارسی یا انگلیسی با فونت مورد نظر به همراه اعداد شماره تلفن معمولا بصورت استیکر پشت چسب دار روی شیشه مغازه نصب می شود.

رنگ بندی استیکر ها بسیار متنوع است، تقریبا تمام رنگ های اصلی به همرا رنگ های خاص مثله طلایی و طرح استیل و… از استیکر ها موجود است. معمولا دو نوع برچسب شبرنگ و روزرنگ که جنس ضدآب و مقاوم در برابر آفتاب دارند روی شیشه مغازه ها استفاده می شود.

این برچسب ها و استیکر ها جایگزینی برای نوشتن روی شیشه مغازه ها هستند، حتی به علت ارزان قیمت بودن شان صاحب فروشگاه میتواند آن را عوض کند و یا در زمان حراج های فصلی استیکر حراج یا برچسب های مناسبتی را بصورت موقت به شیشه بچسباند؛

میتوان برچسب نوشته را به صورت دورنگ نیز سفارش داد، معمولا از ترکیب رنگ مشکی و طلایی برای بوتیک ها و فروشگاه های خاص و همینطور از ترکیب قرمز و زرد برای شیشه فست فود ها سفارش گرفته میشود. البته شما میتواند اسم مغازه یا نوشته ی خود را با رنگ دلخواه و حاشیه دار سفارش دهید.

مراحل طراحی و قیمت برچسب شیشه مغازه

برای سفارش و خرید برچسب شیشه مغازه، نوشته یا طرح مورد نظر خود را به همراه سایز قسمتی از شیشه که قرار است استیکر روی آن چسبانده شود از طریق راه های ارتباطی برای ما بفرستید، پس از برآورد قیمت  چاپ و برش استیکر انجام شده و برچسب شما به همراه سلفون آماده برای نصب برای شما ارسال می شود(نصب استیکر در محدوده ی کارگاه، توسط خود ما نیز انجام میشود)

آموزش نصب استیکر نوشته به شیشه

استیکر ها به لایی پشتی خود چسبیده اند و ما برای نصب آسان تر یک لایه سلفون چسب ناک روی آن میزنیم، قبل از نصب حتما باید شیشه به طور کامل تمیز شده باشد. در ویدیو زیر با سایر مراحل پوست کن کردن استیکر و چسباندن آن به شیشه مغازه یا سایر مکان ها آشنا میشوید: